Eurospin su 1993. godine osnovala četiri partnera s dugogodišnjim iskustvom u maloprodaji kao talijanski odgovor na rastuću potrebu za uštedama potrošača. Kompanija je uspjela prilagoditi format diskont trgovine potrebama za kvalitetnim proizvodima u skladu s okusom i tradicijom pojedinačnih tržišta.
Formula se pokazala pobjedničkom, zbog čega Eurospin postaje mjerilo ne samo za kupce već i za one koji traže uspješan poslovni projekt.
Tijekom godina, mreža prodavaonica proširila se na cijelu Italiju i susjednu Sloveniju, sve više ljudi odabralo je Eurospin, a ponuda je obogaćena prilagodbom novim potrebama i trendovima. Filozofija grupe Eurospin nije se promijenila: raditi sa najvećom predanosti da brand Eurospin uvijek bude jamstvo uštede i kvalitete.
Godine 2000. grupa slavi vodstvo u sektoru po broju prodajnih mjesta , prometu i broju kupaca u Italiji te svakodnevno radi na tome da postane jedna od najznačajnijih tvrtki u Europi, neprestano održavajući cijene niskima, a proizvode kvalitetnima.
Zahvaljujući ovom rezultatu i zahvaljujući kupcima, Eurospin je odlučio započeti proces širenja po Europi koji je osnova ustava grupe (vidi naš logo). Tako je 2004. godine otvorena prva poslovnica u Sloveniji, gdje Europin sada ima više od 50 trgovina.
Brže od bilo kojeg drugog konkurenta, Eurospin uspijeva otvoriti nove trgovine i doseći 2015. godine 1000 prodajnih mjesta. To omogućuje grupi da se lakše bavi ne samo najnaseljenijim područjima tržišta u kojima posluje, nego i malim općinama ili ruralnim područjima gdje je obično ponuda manja.
Temelj Eurospin distribucijskog modela postaje sve uspješniji tijekom godina, a 2016. godine postignut je značajan rezultat od 10 milijuna kupaca.
Stoga, svjesni čvrstoće našeg komercijalnog prijedloga, namjeravamo širiti koncept pametne kupnje u novim europskim zemljama koje pokazuju visoki potencijal rasta i u kojima se naš model potrošnje može primijeniti.